Hups ja hei, tällainen armeija muutti mun luo :)

 

Hankintapaikkana Soukan Menita outlet.

 

Petrolista Alfasta lähtee tänään syntymään pöllöjä (pdf-ohje / Ravelry linkki). Upea neule, toivottavasti omasta toteutuksesta tulee mieluinen. Sormet syyhyää jo!!!

Gedifran extra soft merinoista syntyy pöllöjen jälkeen Amelia. Mun mielestä lanka suorastaan huusi päästä tällaiseksi neuletakiksi. Väristäkin tykkään, tumma teräksinen harmaa.

Bambuista syntyy joko vilpoinen pitkähihainen kesäneule tai yöasusetti. Joo-o, kuulitte oikein, yöasusetti (nonytseontulluhulluks)...

 

Mä otin jo varaslähdön laskiaiseen, on ne vaan niin herkullisia.

Kupit Arabian suhina-mallia.

Pöytäliinana Annilta joululahjaksi saatu maailman upein ja hienoin ja mahtavin laudeliina, joka saa ensin palvella ruokapöydällä ja siirtyä vasta sen jälkeen lauteille. Mä sitten rakastan traktorikuoseja!

Laskiaispulla on kaupasta ostettu ja sisältää makoisaa mantelimassaa.

Kivaa viikonloppua, mä meen päättelemään Demistä langanpäitä ;)