Mä oon tästä nykyisestä projektistani niin innostunut, että heti piti ostaa lisää sukkalankaa. Siispä lankakauppaa kohti; Nää on Käsityö-Elisasta.

Turkoosia Sisua, joista tekeytyy joskus sellaiset ohuet villasukat, jotka mahtuvat tavallisiin talvikenkiin tai -saappaisiin. Mun kaikki nykyiset villasukat on paksuja, ne ei sovi läheskään kaikkiin kenkiin. Metsänvihreet Hjertegarnin 4 sockit on polvisukka-ainesta :)

268588869_8f50d43919.jpg?v=0

Suloiset Söderat etenevät sopuisaan tahtiin; toinen on tässä mitassa ja toinen kantapääkavennusten kohdalla. Tein näitä yövuorossa ollessani ja onnistuin väsyneillä silmillä tekemään tooooossssiiii monta kertaa tän yksinkertaisen mallineuleen väärin. Neuloin ja purin ja neuloin ja purin ja sitten tuli onneksi synnyttäjä ja pääsin hommiin. Mut muuten näitä sukkia on ollut tosi kiva tehdä! Tarttis vaan sovittaa näitä vähän harvemmin ja käyttää sekin aika neulomiseen.

268588875_09edd41a55.jpg?v=0

Tän taustakankaan ostin parilla eurolla kirpparilta ja siitä tulee mulle sohvatyynyjä ja pieni pöytäliina. Verhot ostin jo tota vihreää sävyä mitä tossa kankaassa on pieninä viiruina; kohta mulla on ihanan syksyinen olohuone!