Mä alan olla jo kevät ja kesämielellä ja haaveilen ihanista hulmuhelmoista. Kaupoista ei vaan tahdo löytyä riittävästi mun näköisiä mekkoja, joten ei auta kun kaivaa ompelukone naftaliinista ja alkaa hommiin.

Ostin eurokankaasta kolmea eri kangasta (yht.18 e) ja ensimmäinen on jo laitettu lihoiksi. Toivotaan, että tuloksena on simppeli ja nätti kesäkolttu, joka olisi istuva yläosasta ja piilottaisi lantion helman syövereihin ;) Kangas on melko tummaa puuvillapopliinia, mutta tykkään siitä hurjasti! Väritkin on ihan täydelliset, olen alkanut lämmetä myös violetille.

 

Kaavojen leikkuun ja ompelun lisäksi olen näprännyt taas nappeja; tällä kertaa niin, että leimasin kankaalle soveltuvalla leimavärillä lintusia puuvillalle ja siitä napeiksi. Tykkään näistäkin tinteistä tosi kovin!

 

 

Amelia- neuletakkini on täydellinen. Olen käyttänyt sitä jo kovin, mutta en saa siitä kivoja kuvia. Odottelen siis, että joku ehtii napata minusta ja hänestä muutaman otoksen. Samoin edellisen postauksen vihreä neuletakki on lähes valmis, joten olen mä neulonutkin.

Mutta nyt lähden latkimaan keittoa, olen tänään päässyt eroon viimeisestä viisaudenhampaastani joten sosekeitto ja Burana taitavat maistua lähipäivinä.