Hui kauhistus, tuli taas pitkä bloggaamistauko. Ensin hajosi netti hetkeksi (vain vuorokausi, mutta tuntui ikuisuudelta!) ja sitten koko kone pimeni ja naksutteli kummallisesti. Onneksi näppärä pikkuveljeni kiisi Turusta paikalle, siirsi tärkeät valokuvat ja musiikit turvaan ja alkoi korjata konetta. Muutaman tunnin päästä kone oli palautunut ja minä säästyin isolta laskulta. Mahtavaa!

Viime postauksen jälkeen olin innoissani lähdössä ratsastamaan. Sen jälkeen olen kolmasti pettynyt katkerasti, kun heppailuni on peruttu viime hetkellä. Tänään olin jo varusteet päällä matkalla kun peruutus tuli. Ei muuta kuin auto ympäri ja kotiin. Se riitti minulle, vaikka intoa olisi äärettömästi. Nyt uusi paikka etsintään, toivottavasti löytyy pian!

Mutta mutta, käsitöihin. Slipoverit on mun mielestä kauniita, mutta koskaan en ole löytänyt omalle kropalleni sopivaa mallia. Nyt Novitan luxuslangan Cloudin (villa-bambua) innoittama tein omien mittojen mukaan perussliparin, joka tuntuu ja mun mielestä näyttääkin kivalta. Oon käyttänytkin tätä jo useana päivänä ja toimii. Myös lanka tuntui oikein mukavalta kerällä ja neulottaessa. Toivottavasti kestää myös kulutuksen vaikka pehmoista onkin.

2792219121_5f6f7132b3.jpg?v=0

MIKÄHÄN TÄN NIMI NYT OLISI

lanka: Novita Cloud 260 g
puikot: 4 mm

Neuloin pyörönä, vartalo-osa on 4 o 1 n ribbiä, samoin selkä. Kaula-aukon ribbiin on poimittu silmukat reunoista ja etuosan ribbi on levennetty kerroksin. Hihojen holkkimainen muoto myöskin lyhennetyistä kerroksista. Tätä on neulottu ilman suurempia paineita ja mittauksia, sovittelin aina välillä ja pistelin menemään. Osa neuleesta syntyi Iitissä Kausalan ABC:lla, jossa treffattin Särmän kanssa viikko sitten, kiitos kaffesta, pullasta ja iloisesta seurasta!

2792219131_191c6e6352.jpg?v=0

Tässä kuvassa on ehkä väri aidoimmillaan
2792219125_7875af5cde.jpg?v=0

2792219137_92e5c23dff.jpg?v=0