En muista koska oon viimeksi tehnyt jotain vaaleanpunaista, mutta tänään saatoin valmiiks kaks  keskeneräistä työtä kyseisen värisenä (tykkään kyllä väristä!). Ylösalasraglan valmistui (etukäteisäitienpäivälahjaksi) kummitytön päiväunien aikana ja laukun viimeistelin tässä illalla. Sen lisäks oon kerenny ulkoilemaan ja nauttimaan vapaapäivästä ihanaisen kummityttökultani kanssa. Tässä tämä matonkudelaukku nyt valmiina, kiva tuli! Aattelin ensin et lisään siihen jotain krumeluuria (esim. silkkinauhaa), mut ehkä en sittenkään. Taidan tyytyä nyt simppeliin tyyliin, kun väri on jo itessään aika makee...
77514.jpg

Tää paita päätyi tosiaan äipälle ja se onkin ihan sen tyylinen. Ohje oli tosi helppo ja simppeli (Ullasta siis) ja tää oli hyvää tekemistä käsille telkkarin katselun aikana. Toi pääntie ja noi reikäiset raglanit on mun mielestä kivat. Vartalo-osuus on ihan suora elikkä jos tykkää istuvammasta ni jotkut kavennukset vois olla paikallaan, mut mun mielestä se on noinkin oikein hyvä. Ohje oli siitä ihana et tässä ei oo yhtään ommeltavaa saumaa, eli muutaman langan päättely ja paita päälle. Toi on kokoa S ja mulla meni Tennesseetä vain hiukkasen vajaa 300 g !!!(ohjeessa n.450g).
Puikkoina nelosen Addit.
Seuraavan projektin on nyt sitten taas oltava vihree etten lipsu linjastani tämän enempää...
77516.jpg77515.jpg
Kuviin tulee ärsyttävät raidat, I´m sorry, en saa niitä millään pois...