Jippii, pääsin alottamaan taas uutta neuletta. Tosin edistymisvauhti ei välttämättä oo kauheen huima, koska oon lähdössä ihanaisen kummipoikani luokse neljän päivän kyläilylle. Heidän perheeseen kuuluu kuusi lasta, joten tulevat päivät täyttyy leikkimisestä, pelailusta jne... Mä oon kyllä sellanen ikuinen lapsi, et musta on ihana mennä pelailemaan lautapelejä ja leikkimään kaikkii kivoja ulkopelejä ja leikkejä. Harmi ettei vielä pääse uimarannoille...
Mä päätin alottaa tollasen boleron tekemisen Modan ohjeella (2/06). Uusimmassa Modassa mua ei nyt innostanut heti ensivilkaisulla mikään. Hyvä niin välillä, koska en oo ehtiny entisiäkään toiveissa olevia neuleita tekemään ja lista kasvaa. Muokkaan vähän tota ohjetta; en halua tollasta kiinnitystä ja teen varmaan vähän leveämmän ton reunaresorin koko matkalta. Hihoista aattelin kanssa tehdä suorat tai vähän alaspäin levenevät. Jakku syntyy Samoksesta (en oo ikinä tehny siitä mitään).Mä en voi sille mitään et toi väri näyttää mun silmissä ihan homeelta, joten tästä tulee homebolero (kuvassa sävy on vähän tummemman näköinen). Toi lanka on hauskan samettista ja valmis tuotos on varmaan kesäiltoina ihanan lämmin ja pehmoinen.
143427021_03163baaa3.jpg?v=0
No nyt mie meen pakkaamaan kassejani ja huomenna yövuorosta päästyäni pikkuautoni suuntaa kohti Iittiä ja ihanaisia lapsia...

Ai niin, melkeen unohdin mainita et uusi satsi Kool-Aideja matkaa kohti minua. Tällä kertaa yritän saada aikaiseksi murrettuja sävyjä tämän värikartan innoittamana...