Tervetuloa!

Takit voi jättää eteiseen, sitten vaan peremmälle ja vaikka sohvalle istumaan. Kai te kaikki mahdutte..? Varokaa, ettette istu puikkojen päälle ja lattialla saattaa vielä lojua jokunen nuppineula. Mä tuon teille kohta virtuaalivirvokkeita.


2345665246_0f4878fa9d.jpg?v=0

Sohvatyynyt saivat uudet päälliset, rakastan tota kuosia! Mytty keskellä on tämän hetkinen neuleprojekti. Seinällä on tähän kotiin tekaisemani taulu, Vallilan kangasta styroxin päällä (ihania puutaloja Helsingistä). Ikean lamput toi mun mieleen katuvalot, joten halusin ne ehdottomasti tuon taulun vierelle. On muuten hyvät neuloessa, valo tulee just oikeen työn takaa. Pöydällä jo aikaisemmin hankittu valkoinen pellavaliina, pienen pieni pääsiäispupu sekä pääsiäisasetelma höyhenistä ja munista. Ja Kulleroita! Ne on nättejä vaikkei aitoja olekaan. (Kuvaa klikkaamalla pääset flickriin kattelemaan tarkemmin, jos oot tosi kiinnostunut:) Nää mun ottamat ekat panoraamakuvat näyttää paremmalta isommassa koossa)

Jos sohvalle ei mahdu niin osa voi käydä mun uudelle pehmeelle matolle (ei näy kuvassa, höh) ja joku mahtuu keinutuoliinkin. Ne jotka osaa, saa kehrätä mun rukilla, mä en osaa.

2345665240_959cc6636b.jpg?v=0

Ruskeat verhot on Ikeasta ostetut ja niiden piristykseksi ompelin edellisen postauksen pellavasta verhon. Kukkien alla on kirpparilta hankitut samansävyiset pitsiliinat ja keinutuolin tyynyyn tein tommosen hassun vyön.

2345665220_77d4090bb3.jpg?v=0

2345665228_3644f437fe.jpg?v=0

2345665230_38e47e3e2f.jpg?v=0

Puulaatikossa (joka komeilee bannerikuvassakin) säilytetään kaikkia tylsännäköisiä kaukosäätimiä. Ton vaasin oon ite puhaltanut lasista kaverin polttareissa monta vuotta sitten. Oon siitä tosi ylpee:)

Kiva kun kävitte kylässä! Toivottavasti tykkäsitte sillä mä ainaskin tykkään kovasti! Olohuonetta pidemmälle teitä ei päästetty, koska joku ei oo taaskaan tiskannu eikä pedannu sänkyä.