Mun Kirin jälkeiseen elämääni on kuulunut töihin paluu lomalta ja kesätopin tikutus. Anttilasta jokin aika sitten noudetut puuvillaiset Ericat alkoivat muotoutua uusimman Modan ohjeella tällaiseksi. Toi ohje (nro 7) ei aluksi kiehtonut, mut sit mun alkoi tehdä mieli kokeilla tollasta "kolmionmallista" topintekelettä. Ja kun noi Ericatkin oli varastossa ihan tällasta tarkotusta varten.

Väri on kuvassa haaleempi ku livenä (ylläri!) ja vaikka yritin asetella tota topinpuolikasta tohon hienosti niin jäi se sittenkin sen verran kurttuun ettei toi keskellä oleva reikärivi oikeen näytä hienolta. Mut kunhan tuo tuosta valmistuu ni ehkäpä sitten tulee parempia kuvia. Toisaalta toi on kyllä aikalailla jenkkakahvat paljastava malli että katotaan kenen päällä toi sitten aikanaan kuvataan...
157328047_8f95a59366.jpg?v=0
tässä vielä lähikuvaakin
157328049_15191d5e5e.jpg?v=0
Mulla ois jo seuraavan projektin ohje ja langat tossa pöydällä odottelemassa ja hoputtamassa mua tämän kanssa, mutta otetaan nyt rauhallisesti. Mulla on yleensä vaan yks työ kerrallaan kesken ettei homma ryöstäydy käsistä, mut nyt jo meinasin ottaa ton seuraavankin työn puikoille. Ainoastaan puikkopuute (ei ollu kaksia nelosen puikkoja, siis noita ihanaisia bambuisia) pelasti mut kahden kilpailevan työn kiroukselta. En mä mitään suurta ja ihmeellistä suunnittele tekeväni seuraavana, mut löysin yhestä ulkolaisesta blogista ihanan ohjeen (mutta siitä enemmän myöhemmin).

Viikonlopuksi tämä tyttö lähteekin toisten tyttöjen kanssa laivalle tanssimaan ja nauramaan ja nauramaan ja tanssimaan...ihanaa...

Ai niin, KIITOS kaikille boleron ja Kirin saamista kehuista!