...nimittäin aamuinen Turku ei taaskaan näyttänyt houkuttelevan keväiseltä vaan vettä ja räntää tuli taivaan täydeltä, uskomatonta! Mä en siis lähtenytkään reippaalle lenkille vaan jatkoin sisäelämää, tosin tällä kertaa tein jotain hyödyllistäkin. Täällä on tänään mm. siivottu
62244.jpg
(mut ei ihan noin huolettoman ilosesti vaan
vähän kolistellen nurkkia. Vaihdoin nimittäin mun supertehokkaaseen imuriin pölypussin pitkästä aikaa ja sehän imi niin et sai repiä irti matoista ja liikuttaminen paljaalla lattiallakin toi ruista ranteisiin. Niin ja matot ei tosiaankaan päässy nauttimaan kevätsäästä...)

ja lajiteltu eilen silitetty pyykkivuori kaappeihin
62248.jpg

luettu tenttiin, jonka tuloksena saan viralliset oikeudet antaa töissä suonensisäisiä lääkkeitä. Tenttiin luku vaiheessa olin kuitenkin jo niin kyllästynyt kaikkeen ei-niin-kivaan tekemiseen, että otin samalla kutimet käteen ja hommahan toimi. Joka kerta kun huivissa tehtiin kukkakerros sain pitää pikku tauon lukemisesta ja muuten lueskelin samalla kun kädet teki oikeeta ja nurjaa vuoron perään, kätevää! Blogikierros neulomus kädessä olikin jo haastavampi juttu...
62249.jpg
illan päätteeksi pelasin vielä pikkuveljen kanssa ihan älyttömän ihanaa (toi ihq-sana ei sovi mun suuhun tai tekstiin) lautapeliä; carcassonnea. Tällä kertaa ilta päättyi mun tappioon:(
62254.jpg

Sit vielä naatiskelin tämän parissa... Jotenkin hassu ohjelma, mut erilainen ja kivaa ajanvietettä sunnuntai-iltaan...
Että tällasta tänne tällä kertaa, huomenna taas anivarhain töihin ja sitten vihdoin pääsen hakemaan postista Vanillalta tilaamani ruskeat merino-wool_iso_vaaka.jpg!!!