Perjantaipäiväni kului siis puutarhamessuilla ystävääni auttelemassa. Itelläni puutarhanhoito rajoittuu nykyisissä asumisoloissa vaan parvekekukkiin joten en ostanut taimia tai lannoitteita vaan ostin pipon! Oon nähny noita pipoja ennenkin mutta tekstit ei oo miellyttänyt, nyt toi teksti oli hauska ja saatan kehdata pistää sen päähäni (punainen känkkäränkkäpipo oli loppu, se ois ollu paras). Pipoja myyvä mies oli myös aika ihana ja ihan meiän kojun vieressä :)
120823956_1d2bca303d_m.jpg

ISO ilahdus oli kun sain Vanillalta sähköpostia! Oon ollu Novitan wool-langan suuri fani sillon vanhaan hyvään aikaan (kun lanka oli pehmoista ja ihanaa merinoa). Selaillessani blogeja, luin Vanillan blogista että hän oli hiljattain saanut käsiinsä ruskeaa merinowoolia. No minä sitten pommittamaan sähköpostilla, että mistä sitä ihanaa lankaa vielä saa??? No Vanillapa sitten kertomaan, että pohojammaalta. No erinäisten vaiheiden jälkeen on päädytty siihen, että nyt mua kohti kiitää postin kuljetuksessa laatikollinen ruskeaa, vihreää ja marjapuuronpunasta merinowoolia! Ihanaa... Oon miettiny että tekisinkö tähän kietasuliiviini hihat kun sitä ei tuu oikeen käytettyä tollasena, vaikka se lämmin ja ihana onkin.

120823957_f7c0cca0fd_m.jpg
Malli on Novitasta taas 6/2003. Ruskeeta on tulossa 700 g, joten taidan kuitenkin tehdä siitä jonkun ihanan (mä taidan käyttää tota ihana sanaa useemmin kun Marco Bjurström) muhkean villatakin.Turussa tulee taivaan täydeltä räntää, joten taidan jättää toppini kutomisen ja mennä nyt selailemaan vanhoja lehtiä paksujen neuletakkien kuvat silmissä kiiluen...

Ai niin, ja lisäsin just kävijälaskurin...vähäks mun taidot kehittyy...