Kolmiodraamassani etenee tällä hetkellä ainoastaan yksi työ; Icarus shawl.

Tuo suora osuus on ollut toisaalta mukavaa tehdä; samalla on voinut keskittyä vaikka telkkarin katseluun tai jutusteluun, mutta eilen illalla meinas jo usko ton osuuden valmistumiseen loppua. Nyt ollaan kuitenkin siinä pisteessä, että muutaman kerroksen jälkeen saan siirtyä haasteellisempiin kuvioihin. Saa nähdä kuinkas sitten suu pannaan... Ja sitten on vielä yksi juttu; lanka loppuu varmaankin kesken! Eli ihan pakko tilata lisää ja samallahan voi tilata myös muita värejä, koska tykkään kovasti tästä Sivillasta! Otin koevyyhdin tota ohuempaa Silviaakin, mutta saas nähdä saanko niin ohuesta mitään aikaiseksi...

199503708_3e9354d1e8.jpg?v=0

Mulla on ollu sunnuntaista saakka "vieraana" 10-vuotias unkarinvislatyttö Jasu. Jasun emäntä on maalla asuva ikiliikkuja, joten voitte kuvitella että koira on ollu ihmeissään kun minä vaan päivät pitkät istun joko sängyllä tai sohvalla neulomassa tai sitten koneen ääressä blogikierroksella... Nyt vielä oon ollu tosi liimaantunut neulomispaikkoihini koska oon halunnu saada tota huivia etenemään (tää oli pieni puolustus mun hyväkseni; en mä yleensä oo näin "epäaktiivi"). Tää on kyllä tosi helppohoitoinen ja varmasti maailman kiltein koira! Ainoa miinus on että Jasun ansiosta mun karvamatto on hieman enemmän punaruskea kuin yleensä ja koko kämpän lattiaa peittää kevyt kerros alta sentin mittasta (huonosti imurilla tai teippiharjalla irtoavaa!) karvaa...On kai ihan pakko imuroida *huokaus*

199503709_ee43745c63.jpg?v=0