Mun pellavainen hourglassini on nyt tässä vaiheessa; vartalo-osa on tehtynä ja ensimmäinen hiha alkutekijöissä. Projekti oli hetken aikaa seisoksissa, koska mulla ei ollu tollasta nelosen pientä pyöröä. En löytäny tähän hätään vaadittavaa 30 cm pyöröä mistään, mut yritän tolla 40 senttisellä pärjätä. Kavennuskerrosten aikana voin vaikka kikkailla sukkapuikoilla hetken. Mittasuhteet näyttää ainakin vielä hyvältä, eli voi jopa tulla oikean kokoinen paita. Ootan jo kovasti lopputulosta!
182396584_073857a64c.jpg?v=0

Välityönä tekaisin äkkiä IK:n ohjeella tälläsen hienon tukkanauhan, joita joka toinen muukin on tehnyt. Mä (tyhmä) vaan tein sen tummanruskeella, joka on ihana väri mutta ei erotu mun tukasta yhtään :) No ens yönä, jos töissä on hiljasta ni teen tästä jääneestä turkoosista toisen. Kiva pikkuprojekti.
182396585_33bb03e543.jpg?v=0

Mä ostin jokin aika sitten Käsityö-Elisasta ihanan vihreetä Esiton puuvillaista virkkauslankaa, ja se on siitä lähtien huudellut tuolta lipaston päältä haluavansa huiviksi; saa nähdä onko siinä mulla seuraava projekti. Mulla on enää kolme työyötä ja sitten alkaa kolmen viikon kesäloma!!! Mä en oo ikinä ollu tollasella kunnon kesälomalla! Suunnitelmissa on neulomisen, uimisen, kummilasten kanssa peuhaamisen ja kotona-kotona olemisen lisäksi mm. riemukkaita vesileikkejä ja kaverin kanssa hippaamista. Täällä oltiin työkavereiden kanssa jo maanantaina, ääni lähti ja vähän tuli oksettava olo pahoinvointilääkkeistä huolimatta, mut pipaa ei löytynyt...