Tästä tämä nyt sitten lähtee; blogin "pitäminen". Vähän reilu kuukausi sitten löysin ensimmäisen kerran tieni neuleblogilistoille ja sen jälkeen teidän muiden blogeja selaillessa mulle on avautunut ihan uusi maailma. Neulomista on aina pitänyt jotenkin yksinäisenä harrastuksena (vaikka ne langat jutteleekin: ) ja tavallaan tähän rakkaaseen harrastukseen liittyy blogien kautta nyt mahdollisuus sosiaalistaa tämä ihanuus! Itse tietokonemaailma on mulle sen verran vieraampi, ettei tämä blogin perustuskaan ihan helpolta tunnu, joten varmaan tulen vielä kysymään apua muilta vaikka en mihinkään ultrahienoon blogiin pyrikään. Pääasia, että saa jakaa iloaan ja harmituksiaan neulerintamalla muiden kanssa ja saa uusia vaikutteita. Seuraava askel olis neuloa jotain enklannin kielellä...

Mun elämään neulominen on kuulunut jo aika kauan, ensin kudoin (käytän molempia sanoja, neuloa ja kutoa sujuvasti rinnakkain) sukkia ja yhdellä joululomalla innostuin kokeilemaan vauvan vaatteita koska ne valmistuisi paljon nopeammin kun isot työt. Tässä on peruskouluaikainen tuotos, ihanan leveä vauvahaalari jotain ihanaa akryylikeinokuitulankaa. 
56622.jpg
Värivalintakin nykymakuuni vauvanvaatteista aika räväkkä. 

Nykyään tykkään neuloa aika lailla kaikenlaista, mutta itsekkäästi lähinnä itselleni. Tykkään perusjutuista missä on jotain pientä lisähauskaa. Väreistä tykkään kanssa, mutta ruskea ja vihreä on sellasia aina ihania perusvärejä joihin voi sitten yhdistää muuta. Kauhean kirjavista tuotoksista en tykkää ja se on mun onni, koska kirjoneuleet ei tunnu mun käsissäni oikeen onnistuvan kunnolla.

Mä en saa nyt tota vuodatuksen kuvansiirtoa toimimaan enempää, joten tuo jääköön tällä erää ainoaksi kuvaksi tuo ei-välttämättä-niin-mairitteleva vauvan haalari (no on sillä kyllä tunnearvoa) ja esittelen ehkä hieman hienompia tuotoksia sitten kun taas opin lisää näistä tietsikkajutuista...