...koska Sivillat ei oo VIELÄKÄÄN tullu!!! Kurjaa odottaa... Jouduin eilen jo ostamaan "lohtulankaa"; löysin meiän paikallisesta liikkeestä ihanan vihreitä vyyhtejä villalankaa. Niitä hypeltäessä ja keriessä tuli parempi mieli ja ehkä jaksan taas päivän odottaa...
Mun Suvista aloittama paita on edennyt nyt vyötärölle ja vaikuttaa väljältä. Oon kaventanu ja sovittanu ja jokin vaan tökkää. Siitä ei taidakaan tulla tunikaa vaan taidanpa tikuttaa siihen pitkät hihat. Se näyttää jotenkin sellaselta että vaatisi hihat...katsotaan.
Eilinen päivä vietettiin mummolassa. Laitettiin loimi kangaspuihin ja kerittiin kuteita. Tänään lähti sitten meikäläisen viides räsymatto syntymään. Se on  leppoisaa puuhaa ja helppoa kun saa ton loimen vaan puihin; siitä ei me nuoret oltais selvitty ilman mummon apua. Mulla ei oo mitään ajatusta mihin tota mattoa tekisin joten yhdistelin vaan kuteita ja piirsin äkkiä aamulla raitamallin paperille ennen kutomisen aloittamista. Kuvassa maton alkua, värit ei ihan erotu edukseen. Mä teen näemmä tollasia kirjavia ja kirkkaita mattoja paljon, vain yks mun matoista on hillitty vihreäsävyinen. Mä tykkään kyllä muutenkin että kotona saa olla sellanen rento "mummonmökkitunnelma".
193482411_8f16c955d3.jpg?v=0
Huomenna meen vielä kutomaan mattoa, perjantaina aamulla haen mansikat ja pistän ne pakkaseen talven iloiksi ja illalla (ja lauantaina) sitten ilakoidaaan Sunset Beach Partyssä...

muoks: vaihdoin (lue: veljeni vaihtoi ;) rivivälin himpun leveämmäksi, on nyt helpompi lukea tekstejä kun ei oo ihan yhdessä kasassa rivit...