Mun Razor cami on tässä vaiheessa
168257106_2e904f3a16.jpg?v=0
Malli on tosi helppoo tehdä ja väristä tykkään kovasti. Lankaa (Novitan Brilla) vaan on kulunu yllättävän paljon ja rupesin miettii et riittäköhän mulla 200 g tohon koko toppiin... En millään viittis ostaa lisää, kun mulla jää yleensä noita yksinäisiä jämäkeriä jäljelle joka työstä. Otan ehkä pienen riskin ja teen vaikka tyynynpäällisen tosta jos lanka ei topiksi riitä...
168257105_b59821a759.jpg?v=0

Mä ostin haaveilemani Last minute knitted gifts -kirjan hetki sitten Suomalaisen nettikaupasta ja nyt suunnittelen haaveilemaani Hourglass sweateria. Pähkäilin aikani lankavalinnan kanssa ja nyt päädyin kokeilemaan aikanaan Kauhavan kangasaitalta ostamaani Karolin neulepellavaa. Mä tykkään kovasti pellavasta materiaalina joten nyt lähtee villi kokeilu siitä miten se istuu paitaan. Eilen väkersin jonkinlaisen mallitilkunkin ja sain mielestäni tiheydet ihan kohtuullisesti täsmäämään. Mä korvaan usein neuleissani alkuperäisen langan jollain muulla tekemättä mallitilkkua ja tähän asti oon ihan kohtuullisesti onnistunut. Toivottavasti tästäkin tulisi sopiva ja käyttökelpoinen. Täytyy vaan ensin tikuttaa tuo toppi/tyynynpäällinen valmiiksi ja alkaa sitten hourglassin vääntöön. Mun mielestä toi pellava istuis tohon pelkistetyn tyylikkääseen malliin loistavasti!
168257104_dbf6bc25fb.jpg?v=0