Mä oon tähän asti onnistunut aika hyvin siinä, että puikoilla on kerrallaan vain yksi työ (lukuunottamatta pikkupikkuprojekteja).

Mut nyt huomasin että oon ajautunut kolmiodraamaan!!!

Tämän pääsin vihdoinkin aloittamaan
197145967_eb7f104589.jpg?v=0

Suvipaita on edennyt tähän vaiheeseen. Tänään hain pari kerää lisää lankaa, koska oon päättänytkin tehdä tähän pitkät hihat...
197145964_73dcd75de6.jpg?v=0

...ja sitten oli vielä tämä hourglassi...Kiva projekti, mutku mutku toi hiha pitäs purkaa (liian leveä on). Ja varmaan tarttis opetella se kahden hihan samanaikainen tekeminen kahdella pyöröllä. Sen haluaisin oppia, mutta taidan ensin saattaa nää kaks muuta loppuun ja ryhtyä sitten innolla puuhaan...
197145966_3a3b6448a6.jpg?v=0

Ei mun nyt ainakaan tarvitse miettiä miten nämä viimeiset lomapäiväni kuluttaisin...Voi kun saisin jonkun tuotoksen taas pitkästä aikaa valmiiksikin...