... pitsisukat samalla kun katselin telkusta jännitysnäytelmää. Ei näistä ihan sellaset tullu kun piti, mutta pysyvät jalassa ja ovat pehmoset eli kyllähän nää käyttöön soveltuu. Tiimalasikantapäästä tykkäsin; se oli simppeliä tehdä ja tulee ohut. Seuraaviin sukkiin teen kyllä pikkusen pidemmät varret ja muokkaan vähän tota pitsiä (tai enemminkin se näyttää verkolta jalassa) niin eiköhän sitten tuu sellaset kun pitääkin. Keltanen varmaan näyttää kivalta sitten kun iho saa vähän väriä eikä oo näin kalpee kun nyt (tosin mun iho yleensä ottaa mieluummin punaisen värin kesällä rusketuksen sijaan...). Nää näyttää jalassa vähän avantouintitossuilta tai sellasilta vanhanajan jumppatossuilta ;)67192.jpg
67191.jpg

Mä tykkään ihan kauheesti kutoa villajuttuja; villalangassa on jotain niin ihanaa verrattuna puuvillaisiin lankoihin. Mä oon nyt kuitenkin yrittäny jo luoda ajatuksia keväisempiin lankohin ja töihin (niin kun nyt noi "jumppatossutkin") mut taas kaikkia ihania villajuttuja vaan tupsahti mun eteen. Esimerkkinä Lauran tekemä pipo/hattu minkä tahtoo ehdottomasti mut yritän pinnistellä etten tee vielä. Mä en oo ollenkaan ponchoihmisiä, mutta tämä viehätti siks et sen vois laittaa tolleen hamemaisesti housujen päälle. En kyllä tiiä tulisko käytettyä, vai onko tää niitä juttuja mitkä näyttää kivalta mut jää jostain syystä kuitenkin kaappiin. Ja tää on toinen samantyyppinen ratkaisu, mikä vois olla kiva...

Mä sain tänään muuten mun serkulta piristävän yllätyksen; mun luo muutti tällanen pötkö
67195.jpg
Värit ei tuu kuvassa oikeen millään täysin oikeina esiin, mutta kyseessä on  aivan ihanan keväinen vihreiden sekotus,100 % merinovillaa (200 g) . Värit on just täydelliset mun makuuni ja nyt mä hypistelen sitä kuumeisesti ja mietin mitä siitä syntyis. Tää neulomusharrastus on kyllä siitä hauska kun jo nää materiaalit on itessään niin kauniita ja ihania et niitä hypistelemällä  saa paljon iloa ja sitten niistä saa vielä tehtyä kaikkea tarpeellista päälle pantavaa (Tälleen perustelin mun kotijoukoillekin sitä kun ihmettelivät tässä taannoin kuinka paljon oli menny taas rahaa lankaan). Tää pötkö  on lähtöisin kestovaippakaupasta.    
67194.jpg

Nyt vähän ulkoilemaan (kevyesti hepan selässä, koska yskittää vieläkin ja kurkkuun sattuu;(