Mä oon unohtanut kertoa, että olen tämän ja ensi viikon kesälomalla. Olin alkukesästä ihan käärmeissäni tämän loman ajankohdan suhteen (ei siis ollut oma toive viettää kesälomaa nyt), mutta toisaalta tämähän on parasta loma-aikaa. Helteitä kun ei kesäkuukausinakaan juuri ollut, en menettänyt mitään ilmojen suhteen. Ja tämä viikko on ollut ihanan kirpakka ja sateeton, joten mullahan on ihan täydellisesti ajoitettu kesäloma. Ulkoilusta olen nauttinutkin, tuon kolmekiloisen tehopakkauksen kanssa. Ollaan tänään oltu ihan pihalla, tehtiin pi-i-i-tkä lenkki metsässä ja kadottiin hetkeksi kartaltakin. Mutta lopuksi tuttu tie taas löytyi ja kotiin tultiin posket punaisina ja kipollinen puolukoita mukana.

2869698459_f9e1abe50c.jpg?v=0

2870534376_e7bcb9b4ca.jpg?v=0

2869698453_0144a9908a.jpg?v=0

2869698463_0ec8ce9736.jpg?v=0

2870534380_db26627157.jpg?v=0

2869698451_51622bbc39.jpg?v=0

Nyt liedellä porisee savulohikeitto ja syysclapotis odottaa neulojaa sohvalle. Edellisessä postauksessa olevat lankalahjat herättivät kyselyjä. Muutamaa kiinnosti, mitä aion niistä tehdä. Kirjava maitovillavyyhti on jo ollut sekä calorimetry (liian "löysä" ja pehmeä lanka siihen, ei toiminut) että baskeri (lanka loppui kesken ;). Lopulta ihanainen vyyhti päätyi syksymyssykäksi. Siinä se eilinen päivä sitten menikin ;) Esittelen pipon myöhemmin, kunhan saan viimeistelyt tehdyksi. Villavyyhdeistä toinen muuttaa Annille ja toinen jää mulle. Ajatuksena on neuloa tuosta ainakin kunnon lapaset talveksi.

Muuten neulomisharrastukseni kärsii idearunsaudesta. En millään ehdi edes ajatella läpi kaikkia ideoita, joita päästä pursuaa. Saati sitten, että ehtisin toteuttamaan niitä, kun edellisiä töitäkin on puikoilla jo useampia. Ja mähän olen yleensä yhden työn ihminen...