Jaanamaassa eletään kaaoksen keskellä. Olohuoneen sisustus näyttää tällä hetkellä tältä.

1229559616_f543c4b2d3.jpg?v=0

Minä ja lukuisat tavarani olemme syyskuun vaihteessa pakkautumassa rekkaan ja muuttamassa Saloon. Melko lailla tasan seitsemän vuotta tuli Turussa asuttua ja kauas en nytkään karkaa. Syynä muuttoon on työ. Olen melkein kolme vuotta kulkenut töihin Loimaalle ja nyt kun työpaikka vaihtuu, päätin muuttaa työn perässä. Näin päivään tuleekin 2 tuntia lisää aikaa ;) Syynä työpaikan vaihtoon taas on että ILKEÄT JA JULMAT päättäjät lopettavat synnytysosaston Loimaalta (vasta ensi vuoden lopussa tosin). Liian kallista kuulemma pitää pientä yksikköä yllä. Itse aloitan uudessa työssä syyskuun lopulla, jännittää. Entisestä työstä on vaikea lähteä, sillä niin upeaa ja ihanaa työpaikkaa en osannut kuvitellakaan kuin mistä olen saanut nämä vuodet nauttia. Ja ne työkaverit, ihania kaikki... nyyh. Mutta uutta kohden vaan!

Onkos täällä Salolaisia neulojia ja käsityöihmisiä..? Ainakin neuletapaamisia siellä järjestetään. Sinne aion päätyä, Turussa tapaamisiin meneminen aina jäi :( Ja kahteen lankakauppaankin olen jo tutustunut...

Vaikka vapaa-aika onkin nyt kulunut pakatessa ja siivotessa, olen saanut vihreät tweedkerät muuttumaan paidaksi. Hihat vain puuttuvat, mutta olen epäilevä lopputuloksen suhteen. Ei vaan näytä hyvältä, saattaa olla eka tekele aikoihin kun päätyy purkuun... Postipoika toi kidutukseksi myös IK:n ja Fitted Knits:n samana päivänä ja yhtenä iltana aloitin jo Carie cropped cardigania puuvillaisena ja vähän ohuemmasta langasta. Katsotaan, koska se ehtii valmistua. Nyt pakkaan taas auton täyteen ja suuntaan siivoamaan uutta kämppää. Eilen siivottiin tehotiimin kanssa rystyset verillä 8 tuntia :)