Mä oon ollu pari päivää ihan outo; kävelly toimettomana paikasta toiseen eikä oikeen mikään oo huvittanu. Syynä oli pakko olla käsityöttömyys, koska mun sivillat ei oo vieläkään tullu :( Mä kyllä tiedän että tilasin ne tasan viikko sitten ja toimitusajaksi ilmotettiin reilu viikko... Ja nyt tää viikonloppukin tuli väliin, joten mun kaivatut langat saattavat pötköttää jo täällä lähipostin hyllyllä. Huomenna täytyy kytätä silmä kovana postilaatikkoa ja sännätä heti tarkistaa tilanne kun postipate käy...No mutta siis nyt mun outo olo on takanapäin koska mä lankesin Hyvinkään reissulla tarjoustalossa Suviin. Mä olinkin varmaan blogimaailman viimesiä ihmisiä, joilla sitä ei vielä oo hankittuna kesän edullisiin projekteihin. Lanka tuntuu mukavalta neuloa ja hinta on siis huokea (1 e / 50 g kerä). Vähän niinkuin Novitan Alabama ennen muinoin. Suvista rupes syntymään hyväksi havaitulla ohjeella ylösalasraglan, jonka leskenlehtikuviointiin sain idean Jatan upeasta kesäisestä paitamekosta. Tykkäsin kuvioinnista jo silloin kun tein oman huivini. Omasta paidastani olisi tarkoitus tulla kanssa vähän pidempi tunikamalli, hihat jätän varmaan lyhyiksi "holkkihihoiksi". Ulkona on ollu ihana kutoa kun tuuli henkäilee kevyesti ni ei hikoa kädetkään niin paljoa... Aurinkoa oon nyt vältellyt koska viime keskiviikon saaristoretkeilyn takia multa irtoaa kasvoista nahka laattoina ja vatsa ja selkä on kirkuvan punaiset (En laittanu tarpeeks aurinkorasvaa koska mä en ikinä rusketu niitten voiteitten kanssa. Sitä saa mitä tilaa...) Nyt on sitten kaunis ja hehkeä olo...
190663855_c5ce665d96.jpg?v=0
P.s. Hourglassini edelleen lepäilee Turussa...