Tänään on ollu ihanan aurinkoinen päivä ja jos ei tuulis näin kovaa ois täydellistä.

Mä oon tänään bongannu muutaman varman kevään merkin:

Krookuksia pihalla
68456.jpg

Olivia ottamassa verannalla aurinkoa (sen maha muuttuu aina jo keväällä mustaksi kun se ei käytä noita suojakertoimia...)
68457.jpg

Ja sitten ne leskenlehdet!

Mun leskenlehtihuivini siis valmistui tämän keväisen päivän kunniaksi ja lähtee kohta jo ensimmäiselle kyläreissulle mukaan. En saanut siitä oikein hyviä kuvia; tuolla parvekkeella se meinas lähteä jo lentoon ennen kun sain napsittua kuvia ja itselaukaisukytkimellä otettuun kuvaan en oikeen löytäny hyvin valaistua paikkaa *nurinaa*.

Mä oon täällä vanhempieni luona nyt talovahtina enkä löytäny nuppineuloja joten myös pingotus jää myöhemmälle ajankohdalle, sitten saan noi leskenlehtikuviot paremmin esiin. Se lähinnä näyttää
tällä hetkellä sellaselta kennokuviolta. Nyt vaan ajelin silitysraudalla runsaan höyryn kanssa ettei oo ihan mykkyrässä kukkaset. Mutta pehmonen ja kevyt on, lanka ihanaa  Dropsin alpacaa...

68454.jpg
68455.jpg

Huomenna menenkin taas töihin illaksi, mutta sunnuntaina pääsee sitten aamuvuoron jälkeen uusi työ puikoille *hykertelee innoissaan* ja eiköhän ensi viikolla veljeksillekin koita se kylpypäivä...